Oldalak

2012. 06. 08.

Virágok


                                                                 
                                                                     

                                                   Nincs nekem kedvenc virágom,
                                                   melyik szebb, nem prédikálom.
                                                   Mind szeretem, mind csudálom,
                                                   tavasszal mind alig várom.
                                                   És szeretem én a fákat,
                                                   amennyit csak szemem láthat.
                                                   Szeretem, ó, a fanépet,
                                                   a fák is oly szépek, szépek.
                                                   Nem mások ők, nézz csak rájok:
                                                   égig érő zöld virágok. 

-Szép Ernő-

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...