Oldalak

2008. 10. 29.

Megnyírbáltak


No éreztem, hogy ma valami kemény erőpróba vár rám. Így lett. Gazdimék elautóztak velem egy kutyakozmetikushoz, aki hipp-hopp jött a csattogó fényes ollójával, és elkezdte mancsomat nyírbálni. De ez nem volt elég, ment a bundám felé. Bunda és nem volt megállás, a szemem előtt is megrövidítette a fufrumat. Itt egy picit húzkodtam a fejem, de kemény volt a csajszi. Már azt hittem itt a vége, mikor közölte, jöhet a fűrdés. Néztem én gazdimékra, hát nem mondtátok, hogy azt utálom?

Szóval egy kettőre bent találtam magam a kutyakádba, és ömlött is rám a víz, aztán minden csupa hab lett, legfőképpen a bundim, végül újra jött a zuhany. Néha próbáltam kilógni, de nem sikerült.

És még mindig nem volt vége, jött a búgó masina, a meleg levegővel. Teljes zavar. Itt közlöm, megpróbáltam komolyan morogni, de ezt is kivédte a ollóművész. Megszárítottak, kifésültek, borotváltak OTT is, és azt hittem sosem lesz vége.

No azért elkáprázátttam rendesen a ollóművészt és a gazdiméket, mert kiválóan jó kiskutya voltam.

És akkor itt a fotó, gazdimék most nagyon büszkék rám. Alul még bozontosan, felül új frizurával.


vauu...

[orlando]

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...