Oldalak

2008. 08. 04.

Mi minden történik?

A fürdés,
















a pancsolás,















ilyen komoly is tudok lenni.














Sok izgalommal látom el a körülöttem lévőket. Igaz, ők is engem.


Voltam egy csodaszép kertben, ott egy aranyos néni ugrált körbe, mindig találtam nála kaját, igaz kapkodja a kezét, mikor felé mutatom kicsi fogaim, de miért? Nem akarom megharapni, csak játszanék vele.


Egyik este gazdimék megfürdettek, egy igazi kádban, habos lett a bundám, de egy ezüstös csővel addig serénykedtek, míg el nem tünt a hab.


Utána sokat borzoltak, ölben vigyáztak rám, míg megszáradtam.

Csináltam balesetet, igazit, a mancsom sérült meg, annyira fájt, hogy fél napig sántítottam. Rohantak velem orvoshoz, még meg is röntgeneztek, nincs e nagy baj. Nem volt, de egy csípős szurit kaptam, azután végre nyugalmas időszak jött.


Holnap utazni fogok, remélem nem leszek fáradt és nyügös. Elmegyek egy Tisza nevű folyó mellé. Aranyosak a gazdimék, nem hagynak egyedül.

1 megjegyzés:

solsisi írta...

êtes vous Hongrois ? ( Hungary)...
je sis française, mais mon papa était de DEBRECEN en HONGRIE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...