Oldalak

2008. 08. 10.

Gávavencsellő






Uraltam a terepet. A ház nőstény juhászkutyáját kiebrudaltam, gazdái átvitték egy másik portára, mert nagyon féltem, hogy reggelire megesz.
Aztán a kertet szép sorjában felfedeztem, izgalmas találkozás volt a házi cicával, második nap már én nyertem, felkergettem egy fára. Kint aludtam a fedett teraszon, Öreg gazdi persze velem. A házba nem mehettem be, így a próbálkozásaim feladtam, kicsit a szúnyoghálót azért lepiszkáltam.
Nagyon szép volt az almafa, itt fent láthatjátok. Motoroztunk, pecáztunk este.
A Lónyay - csatorna (a mai Lónyay-főcsatorna 1882-ben készült el, majd 3 évre rá a főfolyások, melyek összesített hossza 750 km. A csatornák építése egészen 1939-ig tartott) egész közelben folyik.
A hát gazdái nagyon kedvesek, Szöszi is állandóan mosolyog.
Remek dolog itt lenni vidéken.
Itt olvashattok Gávavencsellőről:

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...