Oldalak

2008. 07. 30.

Orlando naplójából

4. nap az új Birodalomban















Szöszi gazdim nagyfia idáig velem volt. Látható volt, mennyire örül ennek, mert bizony ilyen sokat már rég időzött a Birodalomban. De miattam kora reggel már megérkezett, sokat sétáltunk közösen, és hallottam sokat is beszélgetnek.

Röviden az elmúlt két napomról:
Minden reggel igyekeztem gyorsabban felébredni, hogy pisiljek valamelyik rongyszőnyegre, és a két nap alatt elértem, hogy mindet megjelöltem. Bár ennek az lett a következménye, hogy Szöszi egész délelőtt mosott és takarított, és igyekszik túljárni okos kis eszecskémen, és nem rakta vissza a földre. De csak rá bírom.
Sokat visznek sétálni, de butusok, mert amikor én szólók, hogy menni kéne, akkor nem pattannak, és akkor nekem annyi..újabb szidás zúdul a fejemre.
Pedig Ők a hibásak, mit csináljak, ha a két órás séta után már megint kisvécéznem kell. Majd csak megértik a jeleimet!
Kajával is ellátnak, igaz Öreg gazdi kicsit fura, ma valami paradicsomos paprikás izét adott reggelire, ő úgy hívja az ételt, hogy lecsó. Alig volt benne húsi, de a korgó gyomromnak ez is megtette. Szerencsére Szöszi délben csempészet a tányéromba igazi husis maradékot, így a pocakom rendben is van.



Tegnapelőtt még meglátogattam egy hűvös és orvosságszagú helyett, egy barátságos hangú ember tapogatott, simogatott, azt hiszem ő lesz a doktor bácsim.
Nem értem, miért mondják állandóan, hogy büdi vagyok, csak a fű illatát érezhetik a bundámon, no meg a pocsolya, a sár, a reggeli harmat turmixát. Félek, kitalálnak valamit, ha ennyit mondogatják.
Igyekszem sokáig fenntartani mindenkit, Szöszi ma is hajnalig őrségben állt.
Most sziesztázom picit, hagyom pihenni, lesz dolga ma még!
Vauu…
(orlando)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...