Oldalak

2009. 05. 03.

Tanulni, tanulni! Kutya egy élet.

Igen, eljött a mai iskolás napom. Agilityvel kezdtem, és rögtön a hosszú és ijesztő sárga kukac volt a kihívás. Még meglepődni sem tudtam, oly gyorsan átszaladtam rajta. A második ismétlés is ment, de ezután megsértődtem a tanító nénire, és rámorogtam. Ki is kaptam, szigorúan szólt rám, és Gazdi sem helyeselte ténykedésem. Szerettem volna jó messze menni a kukactól, de mindig vissza kellett mennem. Így átkínlódtam magam, végül is nem is nehéz, de az előtte lévő ribillió ijesztő..
Ezután az akadályokat sem volt ugratni kedvem, és büntetésből Gazdim futatták, hogy visszahozzák lelkesedésem. De én tudtam mire megy ki a játék, és nem igyekeztem ugrabugrálni. Átszaladtam egy két akadályon fáradt gazdim megszánva.

Kis pihenő után iskoláztunk, de a figyelmem már mindenfelé elkalandozott. Hamarabb jöttünk el, Gazdi hazavitt a Zöld Kígyóval.

Majd legközelebb jobban fog menni. Remélem.
A fotón egy menő haver, de a kukac az olyan, amilyenben én is voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...