Oldalak

2009. 05. 30.

Irány a Salamon - torony

2. rész

csak ajánlani tudom mindenkinek a kispalotajátékokat, volt iskolatársam szervezi, nagyon pöpec
az idő istencsászár volt, sütött, de nem volt rekkenő, fújt picit a szél is, és a levegő, azt harapni lehetett volna
alighogy elhelyezkedtünk, indultunk is fel a Salamon toronyba, ahol a Szent
György lovagrend hagyományőrző katonai tagozatának a harci bemutatója kezdődött
minden évben leírom erről az élményeimet, ha van kedvetek, lapozzatok vissza egy, két, három évet, nagyon klassz napok ezek, ezért is hívtam évek óta pepszit, jönne velem és boldog vagyok és itt is köszönöm, hogy végre eljött sikerült együtt eltöltenünk:)
az is lehet, hogy mikor végzek itt és lesz még bennem szufla, kikeresem és átkopizom ide őket
a Salamon torony nincs messze a Fő utcától, de tavaly már nem mentem fel, igaz, az egyik kislány kificamította bokáját, de ez inkább csak kapóra jött nekem, de ma már ezt is röstellem kissé
idén viszont minden más volt
lelkesen felkaptattam a hegyen a toronyig, nem én voltam ugyan az első, de időben megérkeztem, még meg sem izzadtam túlsággal, hiába, a mínusz 27, az mínusz 27:))
ott aztán egy kellemes helyen leültünk, mellesleg egy kisfiút is boldoggá tettünk, mert egy oszlop miatt bánkódott, ami állítólag zavarta őt a kilátásban, de szerintem nem, mindegy, odaültettem magam mellé és attól kezdve a kiscsóka fényképezett ezerrel, de úgy, hogy mire az igazi látványosásság kezdődött volna, nem maradt elég muníciója, csak nem tudta elolvasni, amit a gépe kiírt, mert szemüveges, kancsal, kiskoma volt és gondjai voltak a betűkkel is:))

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...