Oldalak

2008. 02. 29.

Furcsa magasban

Nem érti senki és Te sem tudod

Hogy halálra ítélt vágyakat húzok

Magam után, de már alig bírom

És várom, hogy vegye már valaki észre, hogy sírok

És csak kezeket látok furcsa magasban

Kiáltanék nem így akartam

És nem tudom, hogy mért vagyok itt

Én akartam, vagy valami erre vitt

Akartam, mert akarni kell

Aki megszületett, az többé nem felel

magáért, mert az öntudat gagyog

Súgja a jelet, hogy íme én vagyok

Az aki mindent csak szépen tehet

S tetteimért már nem felelhetek,

Megszült a világ, hogy sorsom is legyen

Hogy eltékozoljam az összes életem.

Nem érti senki és Te sem tudod

Hogy mitől félek, hogy miért hallgatok

Arról, amit mondani kell

Amit helyettem senki nem mondhat el

És csak kezeket látok furcsa magasban

Kiáltanék nem így akartam

És nem tudom, hogy mért vagyok itt

Én akartam, vagy valami erre vitt

Akartam, mert akarni kell

Aki megszületett, az többé nem felel

magáért, mert az öntudat gagyog

Súgja a jelet, hogy íme én vagyok

Az aki mindent csak szépen tehet

S tetteimért már nem felelhetek,

Megszült a világ, hogy sorsom is legyen

Hogy eltékozoljam az összes életem.



/szövegíró : Bódi László (Cipő)/-Republic

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...