Oldalak

2008. 01. 27.

Erste Tag




Leginkább Apokalipszis volt,ami itt fogadott bennünket.
A meghatározás snowboard- os barátomtól ered, mert amit fenn a csúcson átéltünk, az a túlélésre ment.
Itt a "földszinten" csak a békés orkánszerű szél állította vízszintes irányba a hóval kevert esőcseppeket..
-----------------------------------------------------------------------------------------------
-2008.01.21.9:21-
"Úgy gondoltam: ezen a héten, ha történik valami, leírom, mert úgy is elfelejtem….
Most már utaztok, (lehet hogy lassan oda is értek a vásárlózhoz).

Ma reggel belenéztem a KÉVI-be: Hát nem vagy semmi! Az Ubulos sorozatra gondolok! Azok a képek nem is jók, mert a telcsivel csináltam. De azért beletetted (azért tetszik)

Meg megint találtam egy jó idézetet. Na ezeket szeretném a szájam íze szerint gyűjteni. Csak Te inkább szenvedsz a hóban, mint hogy mézet nyalogatnál….
Itthon meleg van és gyönyörűen süt a nap!
Pusza!"
e-mail: kévi-től
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...