Szombat délután, szieszta hangulatban párom egy izgalmas meccset nézet (számára izgalmasat). Váratlanul apró golyócskák lepték el a képernyőt,megszűnt az adás. Pár óra elteltével, gondoltuk bejelentjük a hibát, a képernyő továbbra is bogaras volt.
Izgalmas dolog, felhívni az ügyfélszolgálatot, már akkor zord leszek, mikor a számot hívom. A túl édes géphang elkér minden azonosítót, majd közli: - Minden ügyintéző foglalt, a várható kapcsolási idő, 3 perc. Megadóan várakozom, az idegesítő szignált hallgatva, egy perc után megismétlődik: - Minden ügyintéző foglalt, ….De már két perc van a kapcsolási ideig.
8 perc után le is telt a két perc, és egy fiatal hangocska kérdezi:
- Miben segíthetek?
Mondom nincs jel, nincs adás. Gyorsan jönnek ám a kérdések:
- Kötvény szám?
- Neve?(mintha ezt nem kérték volna már el, mikor az automatával „beszélgettem”)
- Születési idő? És a csúcspont:
- Anyja neve.
Csak apró hörgés jön ki torkomból, erre nem számítok.
Miután minden adatot lekér tőlem, többször megkérdezi, milyen jel nincs? Analóg vagy digitális? Háromszor is megerősítem, jel nincs, tehát tök mindegy milyen fajta jelek szaladgálnak a vezetékben, mert JEL nincs.
Zárul a kör, nincs mit tovább kérdeznie, így jön a sablon szöveg, a hiba kijavítását megkezdik 72 órán belül, ad egy sorszámot, amin rögzítette a hiba bejelentést.
Próbálok megtudni valami bíztatót, hogy talán csak egy sima műszaki gond, és nem kell napokat várni az adásra, de nem ad felvilágosítást.
Folyamatosan veszi fel a kagylót, - gondolom azért volt foglalt több percig az ügyintéző -, mert hibabejelentések özönlenek hozzá.
Arra nem merek gondolni, délutáni uzsonna időt tartanak és ezért foglaltak a vonalak.
Ha levélben kér valaki segítséget, már most írom, ne tegye. Mert ezt a szintén AUTOMATA üzenetet fogja kapni tőlük.
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönettel vettük Társaságunkhoz intézett megkeresését, amelyre az érdeklõdések nagy számára való tekintettel, a beérkezés sorrendjében maximum 30 napon belül válaszolunk, figyelembe véve hatályos Általános Szerzõdési Feltételeinket.
Amennyiben megkeresése hibabejelentéssel kapcsolatos, szíves türelmét kérjük válaszunkig, a lehetõ leghamarabb intézkedünk a hiba elhárítása érdekében!
Abban az esetben, ha levele mûholdas -parabola- televízió szolgáltatásunkkal kapcsolatos (tehát nem kábeltelevízió, internet, vagy telefon), kérjük, szíveskedjen azt az ugyfelszolgalat@digi.tv elektronikus címre is elküldeni, vagy telefonálni a 1272-es telefonszámra, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Szüneteltetési, átírási szándékát (szolgáltatás igénybevételi helye) Ügyfelünk hatályos Általános Szerzõdési Feltételeink értelmében kizárólag a szerzõdésszámára hivatkozva saját kezû aláírásával ellátva személyesen, postai úton, vagy fax formájában a területileg illetékes ügyfélszolgálaton jelezheti (http://www.digikabel.hu/Ugyfelszolgali-irodaink.html).
Mûholdas -parabolás- szolgáltatásunkkal kapcsolatban a 2010. május 2.-tõl hatályos Általános Szerzõdési Feltételek 11.2 pontja alapján elektronikus úton is tehetõ hibabejelentés, azonban csak a muholdas.hibabejelento@hu.digi.tv e-mail címre érkezõ bejelentés tekinthetõ hibabejelentésnek. E-mail útján érkezõ hibabejelentés esetén Szolgáltató csak a beazonosítható és teljes körû hibaleírást tudja nyilvántartásba venni. Az automatikus-válasz küldés a bejelentés fogadásáról nem minõsül a hibabejelentés elfogadásának.
Amennyiben Ön már Ügyfelünk a könnyebb ügyintézés érdekében legyen szíves adja meg az elõfizetõi szerzõdésének számát és pontos vételi helyét, ahol a szolgáltatást igénybe veszi.
A csomagmódosítással kapcsolatos kérdések tisztázásával, illetve a módosítások pontos menetével kapcsolatban kérjük, forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 1272 hívószámon.
Módosítási szándékát levélben, faxon is várjuk a területileg illetékes ügyfélszolgálati irodánk felé. A jelölt tárgykörökben jelzett megkereséseket adatvédelmi okok miatt elektronikus úton érkezett levélben nem áll módunkban elfogadni.
Személyes ügyfélszolgálataink elérhetõsége megtalálható honlapunkon az alábbi címen http://www.digikabel.hu/Ugyfelszolgali-irodaink.html, bõvebb információt telefonos Ügyfélszolgálatunkon (1272) is kérhet.
Internet szolgáltatásunk díjának kiegyenlítésére akár internet utalványt is igénybe vehet, melyet személyes ügyfélszolgálatainkon tud beváltani.
A jelenleg hatályos Általános Szerzõdési Feltételeink elérhetõek a http://www.digikabel.hu internetes oldalon.
Jelen válasz üzenetünk automatikus üzenet, kérjük, erre ne válaszoljon!
Tehát a hiba nem az én készülékemben van, ha nem valahol nagyon, de nagyon messze mélyen el van rejtve, ott a szolgáltatók fejében, a hozzáállásuk nem éppen ügyfélbarát.
Várom az augusztust, hogy leteljen a hűségidő, és örökre elfelejtsem ezt a Digi céget.
1 megjegyzés:
Ismerős. Itt is digis minden, sőt még egy mobilnetünk is van ott...A meccsnek lőttek, de ezt csinálják... És, ha azonosítód nem tudod, nem is foglalkoznak Veled, s hűségbe sem léphetsz, ha már - mint mi is - legalább három éve előfizetőjük vagy... De még mindig ez a legolcsóbb szolgáltatás, legalábbis szerintem.
Szép Vasárnapot!
Megjegyzés küldése