Oldalak

2010. 05. 31.

Hetvenéves nyugdíjkorhatárt javasol az EU

No hogy ezt megpillantottam, el is borzadtam. Azért ehhez nem kevés bátorság kell. Arra leszek kíváncsi, mikor vezetik be, hogy hány éves kortól lesz kötelező a munkába állás?
Szerintem ez lenne egy logikus lépés. A sok munkanélküli áll és vár, hogy dolgozhasson, nekik sokáig fog tartani a várakozás.
70 év! Ebből elveszek 18 évet, 52 évig nap, mint nap lehet húzni az igát.
Anyáink milyen büszkén mondták: - Ledolgoztam 35 évet. Nos, a következő generáció evvel nem tud nagyot mondani majd.

Azt gondolom, el kellene azon gondolkodni, hogy lehetne mindenkit a becsületes adófizetésre késztetni, és akkor nem lenne ekkora hiány a kasszában. Ingyen szeret sokunk részesülni a jóból (ami már nem is annyira jó), elfeledve azt, hosszú évtizedeken keresztül ez nem járható út.
Valaki(k) ezért súlyos árat fog(nak) fizetni.
S talán ebbe a valaki(k)be az én fiaim is beleesnek.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...