Oldalak

2009. 07. 25.

Élménybeszámoló másodkézből

Megjöttünk Egerből, jól kikapcsolódtunk, volt bowlingozás (128 és 130 fás napi csúcsokkal, Erika még így is kétszer legyalázott, persze nem ezekben a körökben), gyógy masszázs, Szépasszonyvölgyi bor-túra, várlátogatás, lovagi "csillagdobálás" amit én csinálhattam (nem is vagyok nagyon béna, mert 5 dobásból 4 sebet ejtettem, amiből az egyik halálos volt, fényképezés orrba-szájba. Az ellátásról csak annyit, hogy lég kondis szobánkban kipihenhettük, ha elfáradtunk, a kajáról tájékoztatásképp leírom az egyik vacsorámat, amit igaz több mint egy óra alatt teljesítettem (szegény Erika az első 40 percre már jóllakott lett) a mennyiségen én is elcsodálkoztam.
Kezdetnek egy pulykapástétomos tenyérnyi falat vitamin salátával, a tetejét megbolondítottam egy kis reszelt répával és jégsalátával, nyakon öntve dresszinggel mellé kis szelet rozskenyér. Amíg Erika betermelt egy gyümölcslevest én is hoztam magamnak egy kiadós adag bográcsos borjú gulyást. Az asszony hallal folytatta, amihez pikáns lében sült csirke szárnyakat csempészett érdekes körítésekkel, én ráküldtem a borjúra egy kellemes adag sertéstokányt „fusili” tésztával, kis dinnyével és káposztával töltött savanyú paprikával. Levezetésnek Erika görög és sárgadinnye szeleteket és túróssüteményt (2 adagot) választott, míg én megkívántam azokat a gusztusos dobverőket (lásd pikáns csirke szárny), amiről csak annyit, hogy Erika megkért, hogy 3-nál többet ne szedjek, mert már neki kellemetlen, hogy a pincér sérvet kap az utánam leszedendő terítéktől. Szót fogadtam, de végezetül még egy kis pudinggal töltött kuglófnak nem tudtam ellenállni, és mindezekhez írd és mondd, összesen 1 pohár sört ittam.

Orlandó nagyon jó kisfiú! Imádja a Mamát, szót fogad neki olyan szinten, hogy az már megható! Sajnos a torokgyulladást tegnap diagnosztizálta a Csaba doki, hirtelen kapott két szurit és még hétfőn is kap egyet, de szerencsére sem az étvágyán se a kedélyén nem látszik, hogy beteg. Na, annyit írtam már, mint Jókai fénykorában: CH.

1 megjegyzés:

Gréti írta...

Szia CH!
Örülök, hogy jól érezted magad. Kicsit tartottam tőle, hogy nem jön be a wellnessezés, de hál'Istennek sikerült!
Kívánom, hogy minnél többször jussatok el hasonlóra az országban!
Kövi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...