Oldalak

2009. 01. 04.

Munkanap


















Az Új Év első munkanapja volt nekem. Fura volt, de aztán hamar belerázódtam. Tettem-vettem- és matattam, remélem hasznosan.
Kicsi kocsi rendesen repült, forgalom hétvégi, csak este sűrűsödött az autók száma.
Már elég jól tekerek, kevésbé figyelek magamra, inkább a forgalomra koncentrálok, ami éppen nem is baj.(ha-ha)
Kerülöm a híreket, a tévét, kutatom a ritkát, és az alig láthatót. Ha találok, az jó.
Mesterem élni tanít, érdekesen szemléli a Világot, s önmagát. Néha ír, és akkor valami egy bog, kioldódik.
Cousinom ma mellőztem, de mire hazaértem, már késő volt.
A Kicsi is jelentkezett, de már a Csiribiri hisztizett vigyem le esti sétájára.
Most azért a heti7-re ráhangolódom.
Pizsu, és fogimosi.
Csucsú ma estére…

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...